mandag 3. januar 2011

Natten før avreise

Klokken er 01.37 og jeg setter meg ned for å blogge.
Jeg er så godt som ferdig å pakke, gjenstår bare siste finpuss. Akkuratt nå holder jeg på med å legge inn alt jeg ikke trenger på dataen på en ekstern harddisk. Ting tar tid, og jeg innser nå at jeg burde begynt med dette for to uker siden! :s Men har satt klokken til 06.10, så satser på å få litt søvn før vi må gå.
I morgen reiser vi fra Kjevik 13.50, og før den tid skal det pakke ferdig, handles inn mat til å ha med, kjøre til Kristiansand, innom Mandal og hente Ronny, innom Vågsbygd å hente posten, kanskje må vi innom vaksinasjonskontoret å kjøpe myggspray, men dette kan ikke sammenliknes med å måtte ta farvell med våre kjære for tre og en halv måned! Etter det har vi bare cirka to døgns reise foran oss, før vi befinner oss på Langkawi i Malaysia.
Det skal bli spennende å legge ut på tur, og vi gleder oss veldig til vårt store eventyr!

~ Anine ~

1 kommentar:

  1. I hope you have a safe and rewarding time. What an opportunity! It will certainly be an adventure! Take care. Looking forward to reading about your trip.

    SvarSlett